Åh Chanel!

Har så länge jag kan minnas alltid velat ha en klassisk Chanel 2.55 väska. Och jag har letat bland second hand butiker och butiker på nätet efter en vintage väska. Och tro mig om jag blev överlycklig när jag för dryga månaden sedan snubblade över en i guld på Tradera! Jag vill liksom ha en som är lite sliten och använd,som om det vore bland dom första Coco Chanel själv lanserat. 

Jag har blivit blåst på auktioner innan på tradera, och när väskan dröjde tänkte jag att jag gått på ytterligare en nit. Jag förbannade mig över sidan, och beslöt mig för att avveckla mitt beroende av att handla där. Sen en dag fick jag ett mail och två dagar efter det fick jag den! Min efterlängtade väska, som skulle lukta använd och vara sådär vackert sliten. Men damn om jag blev besviken! Den var verkligen för sliten! Så nu trånar jag efter att köpa en helt ny istället! Och i samma veva som väskan har uppdaterats lite och kommit i lite fler utföranden så känner jag att jag nästan vill ha fler än en! ;D Önska går ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0