Den ofrivillige snattaren!

Ja det är sant! Jag är nu officiellt en ofrivillig tjuv! Var inne på Coop och skulle handla lite, och hade Lillan i kundvagnen, sittandes så gott i sin rockatot med den nya dödskallen dinglandes framför sig. Då hände det. Jag har skändat Tomten, jag har stulit hans gröt!! 

När jag kom ut med mina kassar till bilen och lyfte in Eira i bilen, det var då jag upptäckte det. Två stycken korvar med risgrynsgröt låg där, längst fram i vagnen, tidigare väl dolda av rockatoten. Jag som aldrig har snattat i hela mitt liv, trots upproriska tonår..hrmm. Jag minns bara när jag var si sådär 7 år och "lånade" med mig playmobil hem från Fritids för att jag ville fortsätta leka hemma. Med stora tårar rullandes längst kinderna och med stor skam i kroppen stod jag där hos fröken och talade om för henne vad jag hade gjort. Den skammen usch! vill man inte känna igen... så jag har ju varit lilla goody two shoes på den fronten, tills nu.

Förlåt Tomten.

Ett litet tillägg. Gillar verkligen inte Colin Nutley och alla hans filmer där hans enformiga fruga spelar huvudrollerna, men Heartbreak Hotel måste jag säga är ett stort undantag. Den är faktiskt riktigt rolig. Går på fyran nu. <3 KIX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0