Farmor 60 år!

Igår var vi hemma hos min svägerska och firade Eiras farmor som nyss fyllt 60. Det var hur mysigt som helst! Jag bestämde mig för att traska dit, medan Tor tog bilen. Det är en ganska bra bit att gå, men i min takt tar det bara dryga halvtimman. (förstår inte varför jag alltid måste gå så fort, ibland måste jag liksom säga till mig själv att gå lite saktare..haha) hursomhelst, Vi åt jätte god italiensk mat, Malin är fantastisk på matlagning! och sedan lite tårta på det! Den Hembergska famlijen är ju lite som en modern version av familjen Trapp, minus några ungar och en smått hysterisk nanny då vill säga, så alla tre barnen hade komponerat en text till deras mor på hennes stora dag. Det var verkligen jätte bra, kan bara hoppas att Eira ärver sin pappas talang!

Kvällen fortsatte med lite Singstar,Guitar Hero och Buzz. Med dom tre spelen har man aldrig tråkigt. Eira tyckte även att tv:n var hur rolig som helst att titta på. och självklart var hon med i mammas lag! 

Nu är min pärla vaken och ligger och pratar högljutt med sin snuttefilt, nu är det dags att börja dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0