Mängder med planer..

Nu går flyttlasset, och jag och Tor planerar för fullt hur vi ska göra om i nya lägenheten. Det kommer antagligen läggas vitt golv genomgående i hall och vardagsrum, tapeter skall rivas och sättas upp nya i vardagsrummet, det blir vitt, men sedan kommer alla mina inrednings detaljer att få rummet att spraka! om jag kan få till det lika bra i verkligheten som jag har fått till det i mitt huvud. Ja det återstår att se. Knoppar skall bytas på varenda lucka i både kök och hall, och guldväggen som vi vilar våra små huvuden vid varje natt, skall givetvis följa med..

Sedan kommer Eiras rum bli ett projekt framöver. Ett svagt ljusrosa rum, med en rödvit prickig fondtapet är planen. Och massor med green gate kuddar och dylikt. Jag längtar så efter edet färdiga resultatet. Men resan dit kan vara minst lika spännande!

Vill börja NU!

Wake up and seize the day!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0