ojojoj..

Nu är det verkligen dags för rejäl skärpning på blogg fronten. Men jag får väl skylla lite på att det varit påsk, vi har varit iväg, och nu är det stor fokus på flytten som gäller. ja, sen kan jag ju även tillägga att jag är så djupt nere i Grey´s Anatomy träsket, så jag undrar om jag någonsin skall komma upp! 

Påsken var i alla fall precis så mysig som jag hade hoppats på, och vädret var underbart! det var skönt att komma ner till Halmstad igen! Har saknat det. Nu kommer snart våran hyresvärd och skall kontrollera så att allt är okej i lägenheten. Bloggar mer i kväll.





Kommentarer
Postat av: The Godfather

Världens finaste tjej! Jag blir varm i kroppen :)

2009-04-18 @ 13:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0