Pannkaksmorgon och cravings..

Vi har varit vakna sedan halv sju, och nu somnade Eira precis lite grann, så jag skall passa på att göra lite amerikanska pannkakor till mig själv, och ha seriösa cravings efter Grey´s Anatomy. Har redan sett klart hela säsong två, som jag fick av Tor i fredags. Och igår när jag och Jennie satt på Jerkstrands och lunchade lite, så kom Alex in, och snäll som hon var så sa hon att jag kunde få låna hennes tredje säsong. Så igår när jag brännt av alla dom sista avsnitten i andra säsongen och glatt skall sätta i nästa cd, upptäcker jag att jag har fått fel! Snacka om antiklimax! Nu är jag sådär galet desperat efter att fortsätta se. Så jag vet inte hur jag skall klara mig tills efter påskhelgen. 

Det är väl tur att man skall fylla dagarna med att umgås med familjen och ha en trevlig påskhelg nere i Frösakull, där tanken på Greys Anatomy snart kommer försvinna ur mitt huvud, och väntan kommer nog inte bli så jobbig ändå!



Kommentarer
Postat av: Ella

Måste bara säga att du har en underbar blogg, man blir verkligen glad när man läser den. Du sprider glädje, kan du inte lägga upp lite mea "pyssel"?



En annan fråga...hur får du så otroligt fin färg på ditt hår? Vill ha exakt den färgen, men mitt blir gråaktigkt eller inslag av gult och jag hatar det :(

2009-04-09 @ 09:14:32
Postat av: Jennie

Glad påsk på er! Hoppas ni får en jättemysig helg i Halmstad. Vi hörs när ni kommit hem igen. Kram kram

2009-04-10 @ 00:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0