Idag smäller det!!!!

Madonna konsert idag!! äntligen!  Jag och Linda skall åka in vid tre och möta upp lite annat skönt folk, slå oss ner i en park, dricka rosé och ladda med Madonna låtar inför kvällen!! Kommer bli sweeeeet!



Igår var jag och Eira och hälsade på Maja, vi körde först hem till henne på Hisingen, och jag kan villigt erkänna att jag mådde lite smått illa hela vägen dit, tycker det är så svårt att hitta. Tror alltid att jag skall hamna typ i Oslo eller Stockholm eller nått liknande! Nog för att det vore både skrämande och förvånande om man inte insåg att man kört fel, förän man är i Oslo, men ändå!

Det blev ingen strand för oss, vi tog oss in till stan istället, för lite lunch och strosning. Hade en super mysig dag. När vi satt på ett fullknökat Condeco sprudlade hela staden av Madonna musik och folk verkade vara på gott humör, och peppade inför konserthelgen.

 Så nu åker snart dagens VadjagharpåmignärjaggårpåMadonnakonsertochsenutigöteborgpåsommaren outfit på. Men först skall Eira vakna, pappa komma hem från en dag på jobbet, och det skall inhandlas Rosé.

Vilken dag det kommer bli!!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Ha så kul:D:D



Lär bli fett nice:)

2009-08-08 @ 12:16:33
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0