Igår idag och i morgon..

Hjälp! Här har det inte blivit mycket tid över till något bloggande! Har haft fullt upp. Men det är väl så det skall vara. ;D
Har svårt för att bara göra ingenting, något som Tor ofta påpekar, när jag många gånger springer runt på kvällarna och plockar och grejar.

Igår blev det frukost på Snäckan(börjar bli lite av en tradition nu) Deras Chai latte överraskar, sedan blev det snurra runt i stan med en sovande bebis i väntan på promenaden bort mot Pia, och Elliotts 1 års kalas. Efter en mysig förmiddag, så bar kosan av hemmåt, och efter att ha pussat bebis och pappa god natt och hej då, blev det middag och vin hos Marie. Efter mycket god mat och goa skratt var klockan plötsligt närmre ett, och morgondagen närmade sig..



Idag har dagen bestått av poolhäng hemma i Hede. Eira fick äntligen använda sin fina Hello Kitty pool. Jag, Linda och bebis spenderade så gott som hela dagen där. Tor kom dit en stund efter jobbet, och under den korta perioden han var där med oss, så passade Eira på att börja gå!!!



Det blev helt plötsligt flera steg! 5,6,7,8!!! ojoj..nu är det på gång! Men hon reser sig inte själv än och går, utan det är om man har hållit henne i handen, och sedan släpper taget, då kan hon knata flera steg innan hon böjer sig ner. Våran stora tjej!!!!

Nu på kvällen kom tjejerna hit till mig, och efter att ha ätit en väldigt basic middag, så blev det frukt, choklad och mycket tjejsnack i soffan. Så mysigt att bara få sitta och prata ibland!

Imorgon laddar jag inför en heldag med Maja, med sol och bad.(förhoppningsvis) Och sedan smäller det! På lördag är det Madonna! Så veckan har verkligen varit fullmatad med mycket vänner och härliga kvällar! Så skall livet vara.
Nu är det natti natt och jag skall krypa ner med min Twilight bok...

Kommentarer
Postat av: - H*

- åh så söt !

2009-08-07 @ 00:07:56
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0