Mera bus..

Jag. Linda och Eira spenderade väldigt mycket tid tillsammans förra veckan. Så mysigt när hon har semester att kunna umgås hur mycket som helst. Det blev några sovaöver kalas, med So You think you can dance, Sagan om Ringen och andra härliga filmer, en sväng i slottskogen, tur till Frölunda Torg, frukostar på Snäckan, shopping på mässan, promenader och ridturer ute hos hästarna och mys och bus hos Linda.

Tänk vad skönt det är att ha en så underbar syster och moster!

I Lördags när Linda sovit över här, vaknade vi alla tidigt strax innan sju, och när Eira somnat om och vaknat igen vid nio, så tog Linda upp henne och gav frukost och lekte. Så jag fick minnsan sova till halv elva! (Medans pappa ligger och snarkar ända fram till halv tolv tiden..hrmmm) Så fler sova överkalas om både jag och Lillan får rösta! Hon älskar verkligen sin moster!!


Mamma och Trollan hos moster..

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Mmmmmmmmm...jag älskar henne med den lilla hönan=)Å dejj...mest av allt i heeeela vida världen...bästaste systeryster!!Ikväll blir det SYTYCD igen för hela slanten!!Puss puss

2009-08-04 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0