Klättermaja.

Inte bloggat på några dagar..igen! Det ända svaret är tyvärr..Jag är One tree hill besatt..Okej, där jag har sagt det!
Jag har bara 4 säsonger kvar, så när jag är klar med dom så lovar jag att bli lite bättre på bloggfronten.

Idag är Eira en sjuk liten tjej, vaknade halv sju i morse, med feber, hosta och en väldigt snorig näsa. Men det hindar inte henne från att leva rövare. Här har härjats hela morgonen, riva, slita, bläddra, klättra, plocka i , plocka ur..ja allt det där ni vet. Och sen kommer jag efter.. städar, plockar i, plockar undan, lyfter ner, tar emot..

Puh! Ingen rast ingen ro här inte..Men det är så roligt med en tjej full av liv! Hennes personlighet är helt fantastisk, och det är så roligt att betrakta henne när hon håller igång. Kaki, kaki..Mamma..mamma..MAMMA!!






Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Kix.. Jag blev fast sommaren 2007 för one tree hill..sen bar det utför hehe..med 4 boxar inhandlade. Jag tycker att de 2 första säsongerna är bäst. Musiken är för det mesta grym också..och stämningen..det var det som jag fastnade för..visa ord och fin musik i början eller på slutet.. kram kram

2009-12-10 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0