Flytta snart..

Vi har haft planer på att flytta till en större lägenhet ett tag nu, och förra veckan satte jag ut våran lägenhet på en sida för byte. Och visst det var några som var intresserade av vår men det var ingen jag föll för direkt. Men så i torsdags ringer Tor och säger att han fått ett sms, om att en tjej som bor två trappuppgångar bort skall flytta och att hon hade hört att vi ville ha större. Så jag ringde henne och hon sa att jag kunde komma upp och se på den. Så jag tog Lillan på armen och gick över. Från början var det bra tänkt att don skulle hyra ut den i andra hand, men när vi hade pratat och jag ringt våran fastighetsägare, som inte var lika tänd på idén att båda vi skulle hyra ut i andra hand, och göra vad han kom att kalla för en rockad i byggnaden. Så bestämde sig E för att säga upp sin. Så inom loppet av en timme fick vi helt plötsligt en större lägenhet. Så kan det gå. Vi flyttar om tre månader, och jag smider inredningsplaner för fullt. Eira skall ju få ett eget rum! 




Lite inspiration, älskar dessa goa virkade sakerna från Sebra, finns bland annat att köpa hos systerlycklig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0