Fotokurs,frisör och sjuk bebis..

Har visst inte skrivit på ett tag. Ja, Eira har blivit sjuk..Hon är förkyld och har lite feber. Min stackars älskling. Hon har fått alvedon för första gången. Så jag hoppas hon kan få sova gott i natt. 

Igår började jag på en Digital foto kurs på Komvux. Det var Jennie som tipsade om den kursen, då hon hade börjat på den. Det är jätte kul! Jag hoppas att jag kan lära mig lite mer om Photo Shop och lite annan bildredigering. Så på Torsdagar mellan kl 18-20 så kommer Tor vara med Eira, och mamma vara på kurs. 

Ja vad mer har hänt? Jag var inne hos syster idag och fick slingat håret! Äntligen..Hon är så duktig och jag blir alltid jätte nöjd. Nu är det dags att avnjuta min sea salt choklad och se på Let´s Dance.

Jag och Eira var uppe och hälsade på grabbarna i replokalen i söndags. Vi tog en långpromenad i snön och överraskade med kaffe och muffins. Tror besöket var uppskattat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0