London minnen å Rise Against


Satt och lyssnade på den otroligt bra låten "Prayer of the refugee" med Rise Against, och mindes tillbaka då vi var i London november 07 för "Taste of Chaos" Det var tre otroligt roliga dagar.

 Jag som är en trogen vegetarian sedan 9 år tillbaka, fick kyckling på min pizza och lyckades få upp allting på en toalett som inte gick att spola, och som sympati gjorde Victoria samma sak. Trogen vänskap? Haha. Sedan var det ju det där med Henkes hattköp. Han frågade om han fick den för ett lite mindre pris än vad som var tänkt, varpå mannen i butiken blev rasande och bad honom gå. Vi hängde på krogar som Amy Winehouse oftast brukar bli sedd på, fik som Jude Law är stammis hos. Vi upptäckte att dörren i "Notting Hill" målats svart. Vi röjde som bara den på alla konserter vi såg. Givetvis dokumenterades allting väldigt flitigt av en tjej som sällan släpper greppet om sin kamera. Och visst vore det roligt att gå igenom alla dom bilderna. Om det inte var så att någon snodde min kamera mitt i "kaoset" på "Taste of Chaos". 

Så vem som än har min kamera och alla roliga och galna bilder, håll tillgodo, jag skäms inte för något...;D
Vi köpte i alla fall batterier till Henkes kamera sista dagen. Så några oförglömliga bilder blev det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0