Mamma,Bibbi och Badankan..

Morgon..snön ligger fortfarande kvar, Eira ligger och sussar i bara blöjan. Vi började dagen redan vid åtta. Efter en grötfrukost som omfattade två olika grötar, en för mig och en för bebis, så tog vi ett litet morgonbad. Eira, jag och badankan. Som är något av det roligaste som finns! Så rolig, att Tor t.o.m trodde att jag lekte med den när jag badade själv.. hmm..njae..Men så fort det kommer vatten på den, så blinkar, kvackar och sprutar den vatten. Så för en sex månaders bebis är ju det perfekt. 

Senare idag blir det ut och tölta i snön, och kanske en lunch med Tor? Det återstår att se.



Måste beställa en badkarsmatta också. Någon av dessa två tror jag att det får bli. Den ena är med "Hitta Nemo" och den andra har en värme sensor, som känner om det är för varmt. Smart. Båda finns att köpa på Littlekidsconcept.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0