Seg söndag..

Idag känner jag mig lite instängd. Tor är uppe i sin replokal och skapar för fullt, med sig har han bilen, och i bilen ligger Lillans vagn. Fasen oxå! Vi ville ju gå ut och gå en promenad. Men i stället är vi tvungna att stanna inne. Tråkigt. Men vi har gjort det bästa av situationen. Vi har läst sagor, jag läste, Eira tuggade på sidorna i boken, (sorry Elsa Beskow.) Vi har övat på att sitta, jag klarade det väldigt bra, Eira klarade det hyfsat. Hon är i alla fall en baddare på att rulla runt nu. Så det har vi gjort också, sen har vi sjungit lite sånger och lekt med alla roliga leksaker. Ja, man gör vad man kan för att hålla sig sysselsatt. Nu är det nap som gäller, för vissa av oss. Fast måste säga att jag känner mig rätt lockad till att sluta ögonen en stund jag med. Seg söndag. 

Söt liten elefant som gärna får hitta sin väg hem till Eira.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0