Två dagar med pappa..

Tor har varit hemma från jobbet i två dagar, och spenderat lite kvalitets tid med mig och Eira. Sånt är alltid mysigt. Trots att vi inte var med varandra på nästan hela dagen igår ändå. 

Jag var med Eira på baby musiken på morgonen. Sedan träffade jag mamma, och vi strosade runt i stan lite. Bokrean började ju idag, så vi spanade på lite böcker. Eira fick en liten bok också. Hon verkar gilla den! Pixi boken hon fick förra veckan är nästan "uppäten" så det fick bli en lite mer tålig mjuk bok denna gången. Mamma köpte även en ursöt "Me too" overall till Lillan och den ruggigt söta nappskålen från Cult design. Så nu pryder den nattduksbordet och uppfyller sitt syfte alldeles som den ska. 


Idag var vi i alla fall med varandra hela dagen. Det blev pannkaksfrukost och jack letar stund, sedan en stadspromenad ner till Marie för en snabb kaffe. Jag åkte till stallet utan Eira för första gången idag. Hon var hemma med pappa. Det var bara två timmar jag var borta, men det kändes verkligen konstigt. Men jag måste öva mig! Visst jag ringde så fort vi kom fram till stallet, och jag var ganska snabb där ifrån, och det kändes väldigt skönt att komma hem igen. Gillar inte att vara i från Eira. Men jag kan ju inte vara med henne hela tiden, bävar inför den dagen då hon skall börja dagis. Det kommer vara jag, inte hon som kommer gråta. Usch! hemska tanke! 
Älsklingen i sin nya fina overall

på promenad..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0