vyss lull lilla barn..

Eira slog upp sina små blå strax innan halv åtta i morse. Fan tänkte jag lite för mig själv, då kommer hon ju definitivt somna innan halv elva, som var mitt mål för hennes middags nap. ja, visst blev det så. halv tio började det gnubbas lite i ögonen, och trots tappra försök att hålla sig vaken, så slumrade hon tillslut in. Känner jag henne rätt kommer hon ju inte sova längre än en timma. Och då befarar jag att simningen blir utsatt i dag också. Skall se om man kanske kan byta grupp till klockan två eller nått. För det går ju inte att hon sa vara hur trött som helst när det är dags för dom rosa volang badbyxorna. För säkerhetsskull håller jag tummarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0