Blogg by night..

Ganska bra tidpunkt för att hinna skriva någonting. Nog för att det är roligt och helt frivilligt..men det är inte alltid man hinner skriva. Idag har varit en super dag. Vi har myst med Tors underbara bror och hans familj. Vi var där och åt lunch och sedan kom min systeryster dit oxå. Jag, Trollan, Marie och Linda åkte iväg för en fika en sväng. Supermysigt! Sen blev det tacokväll tillbaka hos Per å Marie! Tack för en underbar dag! 

Eira och Elsa hade väldigt roligt åt varandra, Elsa är Eiras yngsta kusin. Hon blir tre i April. Och hon är så intresserad av Eira. Det är ju så spännande! Jag förstår hennes nyfikenhet, sötnosen! Eira skrattade ordentligt åt Elsas miner och prat. Det är precis som att barn känner igen andra barn, trots att dom är så småttiga. Skall bli kul och se hur dom kommer kunna leka om några år. =D

Imorgon börjar Eiras babysim, Det är bara teori första gången, men nästa vecka sätter det igång! Linda skall vara med och simma, eftersom Tor tyvärr jobbar..ska bli riktigt kul! Nu ska jag somna till det smattrande regnet utanför och bebis mjuka fina andetag!




Någon av dessa söta små baby simbyxor skall pluttan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0