Busy busy bee

Jajjemen,så är det..nu är lovet över och allt återgår till det vanliga. det märks, trots mammaledighet. Igår var det promenix på morgonkvisten bort till simhallen för babysim mötet. Förstår inte hur man kan låta ett möte överskrida timmen, när det är ett rum fullt med bebisar. Eira höll ut i 50 minuter sen blev hon tlööött! förstår henne, stackarn! Hon fick i alla fall ett par ursöta byxor med fjärilar på. Morris däremot fick ett par lite tuffare med surfbrädor och vaxkam i skumgummi. Inte alls köns indelat. 

Sen träffade jag min underbara syster för lite lunch och ipod shopping! När vi traskade hem, ringde Victoria, som jag inte hört av på ett tag, jätte roligt verkligen! hon ville följa med oss till stallet. Så vi åkte dit vi tre och Eira så klart. Hon var väldigt nyfiken på hästarna igår, och hon fick sitta lite på Shamre. Var inte första gången hon "red". Det gjorde hon redan vid fyra veckors ålder. Så klart! 

Vi hade bjudit över Petter och Linn för lite Grammis mys på kvällen, så när jag kom hem doftade lägenheten av bak, och Tor stod med ugnsvantarna i högsta hugg. Han hade minsann bakat kladdkaka! Bra slut på en väldigt fullproppad dag! Nu skall jag hoppas på att Eiras åkpåse kommit med posten, så vi kan gå ut och gå en härlig promenad i snön! Eiras första snö måste ju upplevas! 


Från våran morgon promenadEira och Shamre


Kommentarer
Postat av: Jennie

Våra små kryp kommer vara snyggast på babysimmet;-)!!

2009-01-08 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0