Den lilla trumslagarflickan.

Godmorgon godmorgon! Tillbaka till verkligheten för Tor, som redan är på jobbet. vaknade när han gick upp vid sex. Eira var lite hungrig oxå, och nu kan inte mamma somna om. skall ju ändå snart gå upp..så då passar jag på att blogga lite! 

Tog mig en lång(och väldigt kylig) promenad upp till grabbarnas replokal härom dagen. Där har dom suttit så gott som hela "lovet" och producerat fram låtar på löpande band. När Tor väl kommer igång är han en riktig hitmaskin, tror CM och Johan håller med mig om detta. 
Väl där uppe, var Lillan vaken och nyfiken på omgivningen. Så vi satte oss vid Henkes numera övergivna trumset och bankade lite. Tror nog det kommer växa fram en liten rocker så småningom i Eira. Hon har ju även redan fått ett fint piano. (Dop present av Petter och Linn, helt fabulous!! ) 

Små sockergryns ögon tittade precis nyvaket och glatt på mig. Nu börjar dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0