flera änder en ända..eller..

Vi hade en väldigt bra dag igår. Linnèa tog sig in till oss för en promenad och lite mys. Vi gick ner till ån för att mata änderna. Tyvärr sov Eira hela tiden. Men jag och Linnéa hade väldigt roligt åt dom små fåglarna. Det är en underskattad sport det där, det är inte bara 65+ som har tjing på det. Klart 25 åringar oxå ska mata, trots sovande bebisar. Sedan blev det en snabb chailatte fika, innan det  var dags för mig å mitt lilla Frö att ta oss in till Lindas salong. Hon skulle vara själv sista timmen, så då passade jag på att åka in för lite slingor. Eira var väldigt tålmodig och satt fint i knät och tuggade på sin nappis. Gick ganska fort ändå, och jag blev som vanligt super nöjd med resultatet! Hon är duktig min syster.

Sen blev det tacokväll! Tor hade suttit i replokalen och kämpat mot sin tillfälliga idétorka. Så vi hämtade honom där och åkte hem och gosade! Självklart var jag tvungen att springa in på ica å köpa en saltchocklad. Det är verkligen ett beroende jag har..Dumt! Vi såg på Let´s dance, tycker Laila var helt klart bäst. Sen såg vi en film med Daniel Craig "Defiance". En sån gripande film! satt med tårar i ögonen hela filmen igenom. Ett måste att se! Japp en väldigt innehållsrik dag tycker jag!

Dagen idag har oxå varit bra, med middag hos farmor å farfar, Eira satt med vid bordet och åt majs och potatispuré. Och blev bra underhållen av Elsa, som tycker det ska bli roligt när Eira blir större och börjar på dagis. Tror jag det! Måste bara tipsa om en sida med massa fina barnkläder. In och kolla på Sweetfunky.se. Jag ska in och reafynda nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0