På västfronten intet nytt..

Nej ingen förändring vad gäller Eiras förkylning. Däremot har jag lyckats åka på en dänga jag oxå. typiskt.. vi skulle på rytmik nu vid tio egentligen, med Pia och Jennie. Men med närmare eftertanke så hoppar vi över det för den här gången. Eira var så trött och gnällig, så hon behövde nog få vila lite. Hade inte varit rätt mot henne att dra med henne någonstans då. Har försökt kurera mig själv med en dunder smoothie, och jag hoppas det hjälper så vi slipper sitta och nysa ikapp Lillan och jag. 

Molo´s vårkollektion har ankommit till Luckylittleme.se, dom har så mycket roliga kläder. Gillar speciellt deras hoods och dressar med dom klassiska tumvante fickorna. Kanske något till Eira?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0