Tårar i vattnet..

Babysim idag, och det gick inte riktigt hela vägen. Eira ledsnade mitt i lektionen, och då var det bara att dra på badlakanet och skutta upp ur bassängen. Stackars min älskling! Hon var verkligen super trött. Kan ju säga att det inte är helt lätt att stå i bikini och försöka trösta en ledsen bebis och få på både sig själv och henne alla kläder undertiden. Puh! tur att min söta syster var med och hjälpte mig. Nästa vecka kommer jag garanterat ta med bilstolen. 

Med en sovande liten bebis i vagnen knallade vi bort till Naam, där vi mötte upp Marie. Det blev en lång och mysig sammanstrålning. Jag,Linda och Marie har alltid tusentals saker att prata om! Dom är mina älsklingar dom! Eira sov i dryga två timmar, och hon var en mycket gladare tös när hon vaknade. Vi hade ett kort möte med hunden Doris, som är bosatt på Maries salong, hon visar verkligen intresse för djur nu, det är roligt. Vet inte riktigt om mina katter kan skriva under på det dock. Dom har några tuffa år framöver sig, hehe, bäst att akta svansarna. Vi var hemma i tid för lite slottspuré, tänk att hon äter det så bra. That´s my girl! sen fick hon lite massage och vi busade en stund innan hon somnade gott på min arm. Nu är det bara att andas ut, och hoppas att Eira kommer få en bättre upplevelse av sitt sim nästa vecka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0