Trettondagsafton

Vad är det man egentligen firar?? det är det ingen som vet. Men vi är iallafall hemma hos mormor å morfar(Eiras alltså) mina är tyvärr lite långt borta, himlen är inte närmsta stället och jag tror det är enkel biljett dit. annars hade det varit riktigt roligt att träffa dom! Har aldrig träffat min mormor. så hade ju varit mycket å prata om! jaja..back to reality..Vi sitter här och lirar med vårat rockband. Pappa trummisen som han är, visade sig vara lika bra trummis på tv-spels trummor som i verkligheten. Han rockade loss helt galet på hard med en gång på en Creedence låt. Det är min pappa det! haha.. NU skall jag tillbaka in i gemenskapen skall bara titta till lilla Bibbilicious som sover så gott i mitt gamla rum! Skriver mer imorgon! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0