Fina fötter..

Nu är vi hemkomna efter ett mycket välbehövligt och behagligt besök hos Susanne. Min nya fotguru.. Guuud va skönt det var! Att man inte unnar sina fötter lite ompyssling oftare är konstigt. Jag menar, man lägger tid och pengar på både hår och ansikte, make up och andra produkter för kroppen. Men fötterna slarvar nog många med. Hursomhelst så blev jag mer än nöjd, och söta Susanne gav mig t.o.m lacket på köpet. Det var aldrig någon som valde det sa hon, så jag var lite djärv och gick på det med en gång.

Har man fått fina nybehandlade fötter skall man ju visa upp dom!



Eira och mamma satt i skuggan på en filt under ett stort härligt träd, och tittade på hundar och luktade på blommor. Så när det var mammas tur att få fötterna ompysslade så slog jag mig ner med lillan på filten och mös en stund under det härliga trädet.



Nu är det mellanmål, sedan skall vi nog hitta en lite svalare plats att vara på, för våran lägenhet får oss att koka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0