Harry Potter mani och pizzabak..

I morgon skall Jag, Tor, Johan och Linda gå på bio och se den efterlängtade sjätte filmen, om Harry Potter.
Premiären var igår, men det fanns givetvis inga biljetter...Men i morgon blir det av!

Så den här veckan har bestått av Potter maraton. Vi har avverkat tre av fem filmer. Men vi körde en lite udda varitant. Och började med dom två senaste och såg ettan igår. Ja, så nu är det bara tvåan och trean kvar. det får vi köra på ikväll.
Igår blev det pizzabak för hela slanten. Tyvärr jobbade Tor över, och var inte hemma förrän halv åtta, så det var jag som stod för matlagningen. Efter ett totalt nerdegat köksbord och några brända tomater, så blev ändå resultatet rätt bra. Jag tackar Leila Lindholm för det. Och givetvis mina underbara kompanioner: Linda och Johan.

Tror det blir soppa och pannkakor idag, känns som ett lite säkrare kort! Och så klart...Harry!


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Hoppas att filmen håller vad den utger sig för att vara! :D

2009-07-16 @ 15:01:18
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: annebertelsen.blogg.se

vill också se den..

2009-07-16 @ 15:10:52
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0