Min lilla badanka..

Jag och Eira hade en super mysig dag hemma hos farmor och farfar i fredags. Vi tog oss en härlig promenad bort till dom, och fixade med lite tvätt som vi hade där. Och i värmen passade jag på att ta fram en balja till Eira, så hon fick bada lite. Det var mycket uppskattat, hon satt där med sin lilla vattenkanna under tvätten och plaskade.

Har tänkt länge att vi skulle köpa någon form av pool till henne, att ha hos farmor och farfar, och igår när vi var och handlade med mina föräldrar fick vi syn på en supersöt pool med Hello Kitty. Mamma kunde självklart inte motstå denna söta plastsak, så hon köpte den till Eira, som dagen till ära firade 11 månader. Så nu hoppas vi bara att det fina vädret kommer tillbaka, så vi kan använda den.


Kommentarer
Postat av: Begonia

haha vad söt! :D

2009-07-19 @ 11:41:57
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: Annelie

vilken härlig bild, så underbart när de ler med hela ansiktet.

2009-07-19 @ 16:13:34
URL: http://adesignbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0