Spotifys kupp..

Dansar runt i köket samtidigt som jag diskar och lyssnar på min playlist på Spotify, allt är frid och fröjd tills dom där reklamavbrotten bryter in, jag brukar inte bry mig om dom, men sen dom bara gör reklam för Daniel Lindström och hans förbannat påfrestande låt, följt av att om man går in på deras sida och uppdaterar sig till Spotify Premium, så slipper man avbrott när man lyssnar på sin favorit musik. Ja, jag är ledsen att säga det, men det är en rätt strategiskt utplacerad reklam, då jag gissar på att dom flesta irriterar ihjäl sig på Daniel och hans dänga, så det klart att många nappar, just för att slippa plåga öronen med hans toner.

Smart..

Nu vill jag lyssna på mina låtar igen..


Just nu..The Killers-Read my mind

Kommentarer
Postat av: Emily

Sv: Jag ska försöka följa ditt råd. Vilken underbart söt dotter du har, och väldigt läckert namn! Ha en bra dag och tack för dina ord.

2009-07-07 @ 10:36:43
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hahaha jag håller med, det är inte roligt när Daniel plötsligt dyker upp bland en massa underbara låtar! ;)

2009-07-08 @ 20:22:49
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0