Från Zorro katt till Zorro hund..

ja, det kanske låter lite märkligt.. Men i morse vaknade jag som vanligt av en jollrande bebis och en tung svartvit katt, som hade valt att lägga sig rakt på min mage. Ja, inte bebisen, katten. Eira hon sover så himla gott i sin fina spjälsäng. Där det för övrigt också brukar ligga en och annan katt. 

Mitt i frukosten får jag meddelande från syster, som numera är stolt hundvakt, och vi började diskutera promenad. Sagt och gjort vi drog på oss ytterkläderna och vandrade ut i morgonen. Vi möttes upp av en stor, lufsig och glad Zorro hund. Lite skillnad på mina lilla Zorro katt. Som jag tycker är en stor kluns. Det blev en runda som heter duga. Genom gegga, vattenpölar och sicksackandes genom byggen gick vi. Jag ångrade att jag inte gjorde det smarta valet i morse och tog mina gummistövlar. Men jag misstänker att skoskavet hade gjort sig påmint. Det var en mysig tur vi tog. Det är inte ofta jag får lov att spendera vagnspromenader med syster. Men jag hoppas på fler!

Eftermiddagen har kantats av mitt projekt att fota veckans uppgift till fotokursen i morgon. Det har inte varit helt lätt. Men Veckans bild blir i alla fall den här. 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefin bild:-)

2009-03-04 @ 19:07:41
Postat av: Mormor

Vilka söta små Eira fossingar..det blev en bra bild

2009-03-04 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0