Fredag i dag..

har ägnat dagen till lite tråkigare saker, som att städa badrummet och röja i köket. Igår fick jag för mig att jag skulle rensa ut min garderob också. Det blev rätt mycket kläder som rök. Funderar på att lägga upp på Tradera. Det som är värt något i alla fall. Resten får jag väl skänka bort. 

Ikväll blir det hemlagad pizza och mys till Let´s Dance, och den nya vampyr filmen Twilight. Har längtat efter den! 
Just nu sover Lillan lite och jag passar på att surfa runt på alla mina favorit sidor och frossa i underbart söta babysaker. 



Vårjacka från Me Too



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kollar gärna igenom rensningen, kanske finns nåt jag kan köpa av dig :-). Kram kram

2009-03-06 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0