Lite nyheter från Me too

Jag var nere på Pilutta igår, som vanligt på måndagar när faster Marie jobbar där. Jag hade en tid hos optikern halv ett, så vi passade på att ta en sväng ner innan. Dom hade fått in massa nya söta vår kläder. Jag köpte ett par jeans och en dress till Eira från Me too. Hon är en riktigt Me too bebis, jag bara älskar deras kläder! Nästa köp måste docj bli en Svea mössa. Hon behöver verkligen en lite tunnare mössa, och vem kan motstå dessa söta? Funderar på om det ska bli en gul eller rosa. Hon har så mycket rosa, så en gul hade ju varit lite roligt. Skall nog ta och beställa en sådan. Nu blir det lunch, sedan i eftermiddag funderar jag på att baka bullar, från receptet som satt på kläningen från Sobea. Så får det nog bli. Lite mys i regnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0