Finns bara en sak att säga..

Ikväll är det New Moon!!!



Jag vet att jag beter mig som en hormonstinn tonåring när det kommer till Twilight. Och jag får höra det ofta. Men det struntar jag i! Jag är besatt! Härmed erkänner jag, att jag Pia Christine Friberg är en twilightjunkie!
Och ikväll smäller det!! Det kommer bli grymt! Vi (jag och Linda) laddade med Twilight igår kväll, kan ha varit 100 gången jag såg den, och jag känner på mig att jag kommer se resterande filmer lika många gånger. Sagan om Ringen har lagts på is, nu är det Vampyrer och Varulvar som gäller! Okej, det kanske går till överdrift ibland, med Robert Pattinson hit och Robert Pattinson dit, men när allt kommer omkring, så har jag min egen Edward Cullen här hemma! och våran lilla Renesmee och vår kärlekshistoria är minst lika magisk!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Grattis till min son idag! kolla in min blogg :)

2009-11-23 @ 15:09:04
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0