Julklappar..

Nu har jag beställt julklappar till Eira. Det blev den efterlängtade Beauty Boxen från Oscar & Ellen, samt en liten dockvagn till hennes Maileg samling. Jag passade även på att köpa ursöta plåthinkar, som kommer passa perfekt som blomkrukor i Eiras fönster. Alla saker köpte jag här. Rummet börjar arta sig mer och mer, Nu är det bara matta och gardiner som skall inhandlas, sedan är det dags för inflyttning.

Jag har hittat en väldigt fin matta inne på Grandmas i Göteborg, så jag får hålla tummarna för att den finns kvar så jag kan köpa hem den. Annars har jag en väldigt söt backup matta från Rice, som gärna också kan tänkas få flytta in i det lilla flickrummet. Sen är det ju då frågan, om jag skall köpa tyg och sy egna gardiner, eller om jag skall köpa ett par färdiga? Tanken från början var att jag ville sy ett par egna, men känner jag mig själv så kommer det säkert att krångla, bli snett och jag kommer bli galen, så det kanske är lika bra att förekomma problemen och köpa ett par i stället. Vi får se.

Nu är det snart dags för Idol, rödvin och saltchoklad..mmm..fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0