Trött tröttare tröttast..

En trött mamma sitter framför datorn, och förstår inte varför hon skriver på sin blogg överhuvudtaget. Bebis sover middag, och det borde jag också göra. Efter en vähähäldigt vaken natt..

Men, så lätt är det inte. Har jättesvårt för att gå och lägga mig mitt på dagen. Det är ju liksom nu jag får lite egen tid. Då vil man ju inte slösa bort den på att sova. Nej, så här sitter jag. Med inget vettigt att pränta ändå. Så kan det vara.

Så jag tror det får bli lite Mario Bros med den där speltokige killen jag dejtar..;D Later Gater..


Jäkligt cool bild. Något att ta inspiration från när det är dags för mig att börja på MakeUpStudion i Januari!! Japp, så är det. I Januari börjar jag min utbildning till Make Up artist! Skall bli så roligt!!


Kommentarer
Postat av: unique

Det är sjukt vad man kan göra med smink. Riktigt snyggt alltså

2009-11-16 @ 11:22:37
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0