Fredagsmys!

Japp, idag är det fredag, och dags för Fredagsmys. Med Idol, go middag, rödvin och saltchoklad. Kan inte bli bättre en mulen kall oktober fredag!
I natt höll Lillan igång i hela tre timmar! mellan halv två till halv fem, spenderade vi tiden med att leka i köket, kasta nappar på golvet och förgäves vagga fram och tillbaks i sängen. Så det var en trött mamma som önskade någon form av snooze knapp på bebis när hon bestämde sig för att vakna vid (iof) halv nio. Men jag hade turen på min sida, Tor hade ingen skola idag, så han gick upp och gav mig lite sovmorgon!
Men efter sådana nätter blir både jag och Lillan trötta, så hon tog en lång middagsnap, medan jag scrappade och såg på Greys Anatomy. Sen har Eira hjälpt mig att städa och sortera PET flaskor. (Hennes metod var att plocka ur alla flaskor ur påsen, och lägga på golvet. Men ändå! ) Så en inne dag blev det idag, men det tar vi säkerligen igen imorgon!

Eira går fram och tillbaks och hämtar böcker, som mamma skall läsa, så nu skall vi läsa vad Pop och Mio gör..;D





Kommentarer
Postat av: Mormor Pia

Vilka jättefina kort på pappa Tor o Eira!!!

2009-10-23 @ 18:50:15
URL: http://forthekix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0