På Universeum

Igår på den regnigaste av Lördagar, så begav vi oss iväg på en liten dagstur till Universeum inne i Göteborg. Jag, Eira och Linda åkte in. Det var första gången jag besökte stället, trots att det ligger så nära, och har funnits i några år. Det fanns väldigt mycket att upptäcka och kolla på, och både jag, Eira och Linda hade supermysigt. Efter en heldag inne på Universeum, så tog vi oss en välförtjänt middag på nyöppnade Pascha Lounge i Kungsbacka, där vi mättade våra svultna magar och slängde banan på golvet, fast banan slängningen stog väl mest Eira för. Det är så skönt när man tar till vara på alla dom tråkiga regniga dagarna också, och inte bara låter dagen gå till spillo. Mer sånt säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0