Weekend i Tallinn

Ja, nu har jag varit iväg från min lilla tjej, för första gången! Det var svårt och jobbigt att lämna henne. Att vinka hejdå, medan hon sträckte sig efter mig och sa mamma! det var med tårar i ögonen jag gick med all min packning ut genom dörren. Men det var bara att försöka att fokusera på hur roligt vi skulle ha det, alla tjejerna i Tallinn, och på hur mysigt Eira skulle ha det, en hel helg med sin pappa!

Så då gick det ju lite bättre.. Men nu är jag hemma igen, efter ca 55 timmar ifrån min lilla älskling! Och mamma kom naturligtvis inte hem tomhänt! Nej, det blev en rysk babuschka docka och en väldigt söt handgjord liten docka till min docka! Så klart att det hjälpte väldigt mycket att jag fick några MMS och en video på Eira, när hon vinkade till mig och sa mamma, då känns det genast lite bättre!

Helgen i Tallinn blev precis så bra som jag hade hoppats på! Med mysiga cafébesök,promenader,shopping,spa relax och lite party! Visst shoppingen var inget att ha, och maten var rätt kass! Men med det fantastiska sällskapet jag åkte med, så blev resan perfekt! Tyvärr blev jag ju inte ett dugg utvilad, trots spa och grejjer, men vad kan man vänta sig när man är vaken halva nätterna..;D


Hemma igen...Eira hjälpte till att packa upp, och fastande för min silvriga paljettklänning..;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Tittar in och säger Hej :)

2009-10-05 @ 12:57:11
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0