Hon går!!

Japp! I går var officiella Eirabörjargådagen! Inte helt oväntat när pappa kommer hem, börjades det. Duktig flicka! Hon vågar äntligen "släppa sargen" och ge sig ut helt själv. Det här är större en Fuglesangs rymdpromenader det kan jag lova!!

Bebis måste blivit så exalterad över sin framgång igår, så hon kunde inte riktigt sova tills morgonen idag, nej dom små blå slogs upp redan 20 över 4 i morse. Jag kan säga så mycket som så, att efter att man suttit i cirka timmen och försökt få ett par otroligt pigga ögon att visa lite tillstymmelse till trötthet, så ger man upp. Det blev till att gå upp! Men vid 7 tiden fick jag henne att sova en liten timme till, och efter det kändes det helt befogat att putta upp pappa ur sängen! Så lite sömn fick jag i alla fall.

Nu frukost, sen förhoppningsvis bakluckeloppis med Jennie och prins Morris..


Eira på älskade farbror Yogi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0