Nu är det fredagsmys!

bebis somnade på en minut,ljusen är tända, vinet är uppkorkat och tacosen står snart på bordet. Det är fredagsmys! Tänk vad mysigt vi kommer ha om några år, hela familjen, när Eira också kan vara uppe på fredagskvällarna och mysa! Men än så länge får vi nöja oss med varandra, jag och Tor. Inte för att det är fy skam inte.;D Snart är det dags för Idol och Kändisdjungeln, (som inte är något bra, men fastnar man så gör man..suck..) Och sedan skall jag försöka övertala Tor att vi skall fortsätta på mitt Tarantino maraton, som blev något avbrutet pga febrig bebis sist..Får hålla tummarna att hon får sova gott i natt, och gärna inte göra en repris på gårdagen, då hon höll sig vaken mellan 24 och 03...två trötta föräldrar satt och turades om att försöka få en pigg bebis trött. Snark..Nä, nu blir det vin och tacos! Gottigott!


Våran lilla familj!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mysigt med fredag och mys hehe. Jätte fin bild måste jag säga! :)

2009-09-25 @ 19:37:27
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0