Jag veeeet!

Att jag inte har blogga på tre veckor och fyra dagar! Shame on me! Men jag har så otroligt mycket att göra, så jag har knappt koll på vad jag heter!

Skolan rullar på, tredje och fjärde (och i morgon femte) praktiken har genomförts. Det har varit musikvideos för hela slanten! Hur kul som hellst! Eira har hunnit bli 20 månader, det har varit påsk och snön har smält bort. Ja, gud så mycket som har hänt! Sånt jag borde blogga om..

Men men, nu är det inte långt kvar i skolan, och sen kommer jag ha mer tid att lägga på min lilla blogg. Skall verkligen verkligen försöka under tiden att bättra mig, så gott det går!

Håll ut! ;D



En liiiten liiiiten bebis Eira. tror hon var två tre månader här. Åh min lilla docka har blivit så stor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0