God Morgon!

Dagen började tidigt idag. Jag vaknade vid sex tiden av att Eira stod upp i sängen i full färd med att ta av sig sin blöja. Nakenfiiis sa hon. Jaja, klockan stod ju ändå på halv sju, så vad är väl en halvtimma hit eller dit?
Lämningen på dagis gick bra, det var liksom bara hej och hej då! Vink vink i fönstret. Sen får vi väl se om fröknarna ringer. Annars hämtar jag skruttan halv två i eftermiddag. Så nu sitter jag här, i min ensamhet. Har redan hunnit städa hela lägenheten och slö surfat, under den timmen jag varit hemma. Så nu tänkte jag att jag skulle förbereda lite inför kalset i morgon. Det skall ju bli Nalle Puh tårta till barnen, men jag tror att vi vuxna får ha något annat gott att smaska på, så kanske cupcakes? Eller lite macarons? Hittade lite inspiration..Kanske inte kommer bli riktigt så fina cupcakes i mitt kök imon..
Jag bara älskar the partyn! Kanske något man skulle börja ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0