baby häng

Det finns väl inget goare att göra när man är mammaledig än att hänga med andra sköna mammor. Nej, det kan jag ge svar på med en gång, att det är nått av det mysigaste som finns. Och det var precis vad jag gjorde i dag. Jag slänge ihop en kladdkaka i morse, och pep iväg ut till Fjärås och söta Camilla. Med i gänget var även Eliza och Ylva med tillhörande Meya bebis. (Elizas Tinou var precis som Eira på dagis) Vi fikade och njöt av dom små bebisarna och hade en riktigt härlig förmiddag helt i mamma stil.

Nu i eftermiddag har hela familjen varit på Eiras dagis och haft tomtekväll, och nu skall jag snart åka iväg till Julia. En fullspäckad dag med andra ord. Jag lovar att återkomma i morgon om Eiras close encounter med Tomten. Så länge bjuds det på lite bilder på alla sköna bönor och gosiga bebbar.


Yrla Virla och Meya


Eliza och en sovande Lóa


Fika mys


Camilla och Felix




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0