Just shoot me!

Igår hade vi världens dag planerad. Vi skulle minsann gå ut och åka pulka, dricka lite varm choklad på det, och sedan skulle vi bege oss in för att sammanställa det fina pepparkakshuset vi tänkte bygga.En riktig helylle taget-ur-en-julfilm dag helt enkelt. Men.. Ehh det blev INTE riktigt som det var tänkt...

Det vi hann med i alla fall var att ta årets julkort på våra söta små töser. Efter några hot ( inte så farligt som det låter ) och mutor i stil med: Om du sitter still nu och ler jättefint, så får du Kitty choklad sen. ( Ur Hello Kitty adventskalendern, som numera saknar choklad den 9:de..hur löser jag det?? jaja ) Så lyckades vi fånga båda barnen glada och sådär julkorts klämchecka på en bild. Ja typ EN bild.

Jag tänker inte spoila och lägga ut det redan nu, nä, det är liiiite för tidigt tycker jag. Sen måste jag hinna skicka till släkt och vänner först. För dom har faktiskt lite förtur sådär. ( No offence ) Men jag kan i alla fall dela med mig av lite "Bakom kulisserna" bilder.



När den ena posade fint...



Och när den andra posade fint..



Busfröt



Gosiga pussar på lillasyster



Den sötaste lilla pepparkaksbebisen ever!


BTW. Den där helylle dagen kirrade vi idag istället. Tor och Eira var ute och åkte pulka, medans hurt morsan tog sig en svettig 5 km promenad i snömodd, med Lóa i syskonvagnen som förövrigt har punka. Sen gjorde vi ett kalasfint pepparkakshus och nu blir det varm choklad i soffan. Slutet gott, allting gott!

Kommentarer
Postat av: mormor Pia

2010-12-08 @ 11:58:43
URL: http://forthekix.blogg.se/
Postat av: Ylva



Världens sötaste små pepparkaks gummor! ♥

Vill gärna ha tre gummor hemma hos mej snart! Och gubben också förståss :)hehe..

2010-12-10 @ 08:55:40
URL: http://pylvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0