Lóa 2 månader

Idag älskling så är du två månader!
Det är helt otroligt vad tiden går fort. Tänk, två månader redan som har gått sedan jag först såg dig, och fick hålla dig i min famn. Lóa, du är verkligen en riktig dröm bebis. Du är så snäll och go, du är för det mesta väldigt nöjd, och du är visar tydligt att du blir glad när du får syn på mamma, pappa eller storasyster. Ditt leende får verkligen våra hjärtan att smälta. Tänk att redan på BB fick jag en uppfattning om vad du var för en liten varelse. Så lugn och glad och fin. Precis som jag märkte vad din syster hade för personlighet från dag ett. Och det har ju visat stämma riktigt bra.
Du är verkligen pusselbiten som gjorde att allt föll på plats i våran lilla familj, du fullbordade den och gjorde den komplett. Min lilla Lóa loppa, tänk vilken tur jag har som fick bli din mamma!
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Grattis på eran lilla flickas två månaders dag! Hittade din blogg via nybloggat så tänkte bara lämna ett spår efter mig :)

2010-12-11 @ 17:24:42
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lóa och familjen! Grattis på 2 månaders dagen! Det låter som att allt går bra och att Lóa är en riktig ängel! Glad lucia på er och hoppas ni får en mysig vit jul!



Hanna, Johan & Thea

2010-12-12 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0