Sminkjobb och besök i Lindome

Här hade jag idag tänkt dela med mig av sminkjobbet jag varit iväg på. Ja, berätta lite om hur lyckat det var, och hur trevligt vi hade. Visst bilder kommer, men det är inte längre jobbet i sig som blir min fokus. No no.. Det är Västtrafik, min bitterhet gentemot dom och tjuven som snodde mina vantar.
En glad blondin strosar genom Arkaden, på sin hala väg tar hon sig mot Central stationen och tåget hem. När hon lämnar köpcentrat och sträcker ner sina icke vant prydda händer i väskan, för att ta upp precis det, vantar. Då upptäcker hon till sitt stora förtret att någon jäkel har hunnit före henne ner i väskan, och tagit något så banalt som ett par vantar ( och jo jag vet att någon tagit dom, för jag var så noga med att placera dom överst )
Jaha frusna fingrar tänker ni, och nä det är väl inte hela världen. Och jag sörjde vantarna i max 2 minuter. Men när jag på ett fullpackat försenat tåg, helt plötsligt finner min slutstation i Lindome, utan ersättningsbuss, vetskap om när nästa tåg kan tänkas anlända och med låga batterier, ja då hade dom vantarna kommit väl till pass.
20 minuter senare, efter att ha sällskapat med en trevlig främmande tjej från tåget ( kom på att vi aldrig talade om vad vi hette..jaja ) så kom han, min räddare, min prins! Flickorna var hos farmor och farfar, och han fick tagit deras bil och brummat i väg för att hämta mig i snöstormen.
Slutet gott allting gott! Men jag hötter med min frusna näve åt Västtrafik!!!
Och som utlovat...Här är bilderna!
Härligt uppdukat med Moet i glasen
BareMinerals härliga produkter
I fullfart med att Mejka
Fina resultat
Nöjda blev dom!!
Världens finaste kompanjon i brott...hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0