Baby b-day

Snart tågar vi in i Augusti, och det börjar närma sig Eiras födelsedag! Jag kan inte fatta att hon redan blir två! Känns som det var igår jag låg där på BB, med en liten nyfödd ängel i min famn. Hursomhelst så är det mycket som händer nu. Först är det bröllop i Frösakull, sedan är det dags för Eira att börja dagis!! Ojojoj..skall bli spännande! Sen är det ju då hennes födelsedag, och dom kommande två helgerna efter det, är det fler bröllop. Så jag ser fram emot en fullspäckad Augusti, en förhoppningsvis lugnare September, och sen är det dags för lilla bebisen att göra entré.

Vårat BF datum är 15:de Oktober, men går det som med Eira så kommer den tidigare. Vilket jag håller en liten tumme för ;D Några dagar innan sådär hade varit perfekt!

Denna gången är det inte bara BB väska som skall packas, nej, jag och Tor kom fram till att vi måste packa en MM väska också. En "Momo" väska till Eira. Man vet ju inte hur snabbt det kan gå, eller vart vi befinner oss när det är dags, så det kan kännas tryggt att ha allt sånt fixat. Jag menar bara för att Eiras förlossning tog 33 timmar, kan det ju ändå bli så att jag föder i bilen ;D ( Hoppas inte )

Skall beställa lite födelsedags presenter till Eira, har hittat så mycket skoj som jag tror hon hade blivit riktigt glad för!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0