Det där med att bättra sig..

är jag så otroligt dålig på! Har sagt gång på annan att jag skall bli flitigare på att blogga, och så går det ändå flera veckor mellan inläggen ibland. Jag förstår att man tröttnar på mig, det hade jag oxå gjort! Nu skall jag nog sluta ta och säga att jag skall bättra mig, och helt enkelt bara försöka blogga när jag kan, vill, hinner mm. Det kan bli lite hur som. Men den här bloggens främsta syfte är ju att skapa en form av dagbok, över Eiras och min vardag, som man kan titta tillbaka på och läsa och skratta åt. Så för att uppfylla det syftet så lyckas jag ändå rätt bra. För jag satt precis själv och läste igenom gamla inlägg jag gjort. Från när Eira var riktigt liten! Åh tiden går så fort!
Men nu kommer det snart en ny liten knodd att skriva om och följa från dag ett! Japp, Eira skall bli storasyster! Så, då kommer det bli dubbelt så kul att läsa och skriva och blogga och, ja allt det där som jag har sagt att jag skall hinna med! ( Får väl se hur det går med två barn! )
Eira nere på marknaden idag, med sin "lilla" vovve ballong. Snacka om att hon blev glad när hon fick den! Tack snälla momo!

Kommentarer
Postat av: chamomilla

Den som väntar på ngt gott :) Jag hänger envist kvar och väntar på nya inlägg, och se där! När du väl levererar så god damn!



Grattis grattis till mom, dad and bigsister to be!

2010-07-01 @ 22:15:49
URL: http://chamomilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0