VM lottning i Handboll och ny kamera

I Fredags var jag iväg på ett väldigt spännande och roligt jobb. Jag var nämligen på plats i Scandinavium för att sminka Handbolls proffs, inför VM lottningen i Handboll. Dom som skulle hjälpa till med lottningen var ingen mindre än Handbolls legenden Magnus Wislander, och det nya stjärnskotten Johanna Alhm. Så där stod jag, inne i min egen lilla smink loge, och pudrade näsan på Magnus Wislander, och kände mig dum, för att jag inte hade någon koll på Handboll.
Självaste förbundskaptenen Staffan Olsson fick också pudras inför TV sändningen, och det var väldigt roligt att få stå nedanför scenen på Scandinavium mitt under en TV4 sändning. Så nu kan jag lägga till det på min meritlista. Inte dumt!
Makeup: Christine Friberg Foto: Bildbyrån
Sen har jag ÄNTLIGEN fått min nya kamera! Som jag har längtat! Kameran som jag velat ha, har varit slut överallt i flera månader. Jag beställde en i början på Maj, det skulle ta en dryg vecka...jahopp..så kom den i Torsdags! Men, det var det värt! Nu har jag äntligen fått den, och det fotas som aldrig förr! För den som undrar, så är det en Canon EOS 550D som är modellen.
Nu skall vi snart packa ihop oss och bege oss ner till Frösakull i några dagar.
Fotat med nya kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0