jeez louise!

Vaknade i morse, efter vad jag ansåg, vara en välbehövd sovmorgon! Och när jag kom upp i hallen, och skrämde halvt ihjäl Tor, stod han och skurade hallspegeln. Han hade även, dammsugit, skurat golven, diskat, skurat toaletten och tagit hand om Eira. Allt detta medans jag låg och sov som en gris!

Det är inte första gången som jag bemöts av en skinande och väldoftande lägenhet när jag vaknat, efter en ordentlig Törnrosa sömn! Vilken kille man har!! OCH han lagar mat oxå!! Japp varje dag!! vad har jag gjort för att förtjäna denna Adonis i förkläde? Inte vet jag, men jag tackar och tar emot. Och påminner mig om att bita mig lite extra i läppen, de dagar jag irriterar mig på strumpor och kläder på golvet, och en och annan snus här och där. Det kan han ju faktiskt nästan komma undan med efter dagar som denna..Errhhmm..Nästan..



Aahh just det. Han sjunger, spelar i band och skriver låtar också..My oh my!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0