Klockan är 22.36..

och jag var hemma från skolan redan vid tio tiden idag. Vi hade grooming av män, och teori prov. Därför slutade vi lite tidigare. Lite retligt var det dock, att jag, trots att jag sprang, missade tåget precis. Så det fick bli till att sitta i 25 minuter på det senare tåget och vänta på avgång. Men har man en Iphone att roa sig med, som Tor sa, så är det rätt överkomligt.
Efter en snabbis på Ica, kommer jag in med lite ny inhandlad frukostmat, och möts av en härlig doft av nybakat. Sicken kille man har! Här stod han på onsdagskvällen och bakade Ciabatta för fullt! Och i morse, efter en välbehövlig sovmorgon, möttes jag av nyskurat golv, och en städad lägenhet. My god! Ibland så är man lite extra lycklig om man är jag. Och idag var en sån dag! Vilken underbar kille!
Nu skall vi njuta av dom nybakade bröden, och passa på att njuta av den extra tiden vi fick ikväll. Imon skall jag och Eira ut på äventyr. Natti natt.
Vi ute i snön en kväll i December.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0